španělština zdarma

Minulý čas jednoduchý

Komentáře k článku: Minulý čas jednoduchý

 

časy

Ahoj, omlouvám se, jestli je to tu někde psaný a já to nenašla, ale je ve španělštině hodně časů minulých, budoucích apod? Jsem úplný začátečník, tak bych jen ráda věděla, jestli mě čeká něco takového, jak tomu bylo v angličtině – časy předminulé, předbudoucí,…;) Dí­ky!

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Eliška vložený před 15 lety

časy

Ahoj, omlouvám se, jestli je to tu někde psaný a já to nenašla, ale je ve španělštině hodně časů minulých, budoucích apod? Jsem úplný začátečník, tak bych jen ráda věděla, jestli mě čeká něco takového, jak tomu bylo v angličtině – časy předminulé, předbudoucí,…;) Dí­ky!

Re: časy

Časů je ve španělštině dost. Víc než v češtině, ale myslím, že méně jak v angličtině. To ale není důvod se radovat, protože ve španělštině existuje subjunktiv – spojovací způsob a ten je taky v několika časech, takže tím se celé číslo navýší.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Marek Vondruška vložený před 15 lety

Re: časy

Časů je ve španělštině dost. Víc než v češtině, ale myslím, že méně jak v angličtině. To ale není důvod se radovat, protože ve španělštině existuje subjunktiv – spojovací způsob a ten je taky v několika časech, takže tím se celé číslo navýší.

Re: Re: časy

Ajta:D Děkuji za objasnění, teď akorát nevím, estli mě to neodradí od mé snahy naučit se rychle španělsky;)

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Eliška vložený před 15 lety

Re: Re: časy

Ajta:D Děkuji za objasnění, teď akorát nevím, estli mě to neodradí od mé snahy naučit se rychle španělsky;)

Re: Re: Re: časy

Aha:) tak to pardon, nechtěl jsem strašit. Španělštinu rozhodně doporučuji.

Defaultní ikona uživatele
ikona neznámého pohlaví chocho

nemate nejaky zpusob na rychle nauceni spañelstiny

Defaultní ikona uživatele
ikona neznámého pohlaví Monika

Dík

Jses dobrej, moc dekuju, ziju ve Spanelsku 3 mesice a porad nevim, jak na časy, ale pomohl jsi mi. Gracias :-D